25 Aralık 2006

Karnaval [ XXIII ]



Bu haftanın karnavalı podcast olarak yayında! :) Karnavala sesleriyle destek veren, kayıtları büyük bir sabırla tekrar tekrar baştan alan, gülme ve sinir krizleri eşliğinde saatlerce bu kayıtlarla uğraşan sevgili arkadaşlarım Bahadır Songül'e ve Demet Arıöz'e buradan özel teşekkürlerimi iletirim. Uzun zamandır aklımda olan bu projede (evet bunu ben bir proje olarak önemsedim ve kurguladım) bazı hatalarımız mutlaka olmuştur. Fakat denemeye, ilk olmaya, öncü olmaya cesaret etmek değil mi önemli olan? Sesleri ile sizlerin yazılarına hayat veren bu arkadaşları merak ediyorsanız aşağıdaki fotoğrafta kayıt sırasında çekilmiş hallerini görebilirsiniz. :) Bu arada; karnavala katılan blogcuların yazılarına direkt ulaşmanız için aşağıda linklerini verdim. Ve son olarak; podcastleri kendi bilgisayarınıza mp3 formatında indirmek isterseniz bu linkten tüm kayıtlara ulaşabilirsiniz. İyi seyirler, pardon iyi dinlemeler.


Tunç Kılınç / fikir atölyesi
Neyran Erlevent /
e-dünya
Arzu Cihangir /
pazarlamaca
Volkan Vardareli /
hokus fokus
Murat Kaya /
muratkayablog
Alper Akcan /
marketingMa 1 2
Murat Buyurgan /
interaktif yaklaşım
Yüksel Onur /
brand box
Burcu Tüzün /
pazarlama cadısı
Selim Tuncer /
diyalog
Alemşah Öztürk /
antifit

19 Comments:

Anonymous Adsız said...

janjanlı karnaval :) emeği olan herkese çok teşekkürler, çok keyifli olmuş!

2:40 ÖS  
Blogger Alper Akcan said...

ooooo, süper olmuş, sesinize sağlık :)

Talk showa telefonla bağlanmış seyirci gibi davranıp, "soyadım yanlış yazılmış, Akçan değil Akcan olacak" desem ayıp olmaz dimi? :)

2:55 ÖS  
Blogger Alper Akcan said...

Süper olmuş yaaa... Ara ara gülmemeye çalışan seslendirmen, fon müziği vs... Harika :)

3:08 ÖS  
Blogger mikla said...

yahu dün sizi bıraktığımda hala cebelleşiyordunuz metinlerle. açıkçası iyi toparlamışsınız :) benden sonrasını. kih kih... barış ve bahadır'ın zihinlerine ve emeklerine sağlık... çok uğraştılar çok :)

3:13 ÖS  
Blogger Murat Kaya said...

Elinize sağlık:) Çok hoş olmuş.
Sürprizli olmuş. Karnaval dediğin böyle olurmuş. :)

6:03 ÖS  
Blogger A. Selim Tuncer said...

İşte bu tam karnaval olmuş Barış... Sana ve arkadaşlarına teşekkürler. Azıcık ipucu vermiş olsaydın seslendirmeye daha uygun bir yazı yazardım, özel olarak:)

9:45 ÖS  
Blogger A. Selim Tuncer said...

Bu arada, seslendirmelerle ilgili fazlaca kritik yapmak anlamlı değil, ama anlamı bozan bir hata olduğu için müdahale etme gereği duyuyorum. “Lâle” ve “lala” doğru okunmadığında sorun oluyor. Aslında ben ikinci örnek sözcüğü, yani “lala”yı kullanmakla hata etmişim. Sanırım bunun telaffuzu konusunda bir kafa karışıklığı var. Şöyle desem anlaşılır mı acaba? “Lâle”nin “l”si ince, “lala”nın “l”si kalın okunur. “Kâtip” ile “kapı”daki “k”lar arasındaki fark gibi...

10:00 ÖS  
Blogger Onur Yuksel said...

süper olmuş. Spiker edasıyla okunan metinler bana TRT haber bülteni anımsattı.Pazarlama karnavalını dinlediniz saat 24'de gece haberlerinde buluşmak üzere. Sağlıcakla kalın efendim.

emeğinize sağlık :)

10:11 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Eline sağlık barış. Fikri çok orjinal buldum. Tebrikler.

11:37 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Çok özverili bir çalışma olmuş.
Sana ve arkadaşlarına teşekkürler Barış.
Sayenizde karnaval değişik bir uygulama daha gördü..

12:02 ÖÖ  
Blogger Baris Erkol said...

Genel olarak beğenilmesine sevindim. :) Bu arada, Demet'in ve Bahadır'ın TRT4'den spikerlik teklifi alacaklarına dair duyumlarımız var. :))

10:01 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Tebrik eden bir daha tebrik edemez diye bir kural olmadığına göre anayasada, ben de bir daha tebrik ediyorum.

Elinize sağlık.

Bu arada tam publish'e basarken fark ettim. Ben Murat Kaya değil, Ned Dorsey'mişim.

Murat Kaya hakkını kullanmış, şimdi de Ned Dorsey kullansın hakkını:))

Ned Dorsey'e de bekleriz. Atilla Dorsey ile bir akrabalığı yok. Hem o Atilla Dorsey değil, Atilla Dorsay diye de düzelteyim. :)

1:58 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Pazarlama Karnavalı adına yakışmış.
Özgün, yaratıcı ve yenilikçi.
Yaparken çok eğlendiğiniz de belli.

Seni ve arkadaşlarını tebrik ediyorum Barış.
Elinize sağlık.

Bundan sonraki karnavallardan birinin video çekimi olmasını bekliyoruz :)

3:52 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

Sürpriz oldu hakikaten. Çok beğendim. Bir dönem radyolarda çalışmışlığım var idi. Haberim olsa koşar gelirdim yardıma. Ama senin dostlarına ulaşbilir miydim emin değilim. Tebrikler. Çok iyi ağırladın bizi.

11:58 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Ellerinize sağlık, gerçekten çok keyifli bir karnaval olmuş.
Benim sayfada karnaval tanıtımı için yaşanan gecikme nedeniyle de çok özür diliyorum.

9:51 ÖS  
Blogger Baris Erkol said...

teşekkürler Zeynep hanım. Gecikme sorun değil. :)

9:54 ÖÖ  
Blogger r2 said...

elinize, emeğinize sağlık, paylaşım için teşekkürler.
+rep :)

müzik seçimleri için ayrıca tebrikler.

12:32 ÖÖ  
Blogger zoeki said...

çok güzel aynen katılıyorum. bakacaz sonra.

2:54 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

şu radyoya nasıl tıklıyoruz göremedim yardımcı olabilir misiniz lütfen çok merak etmekteyim

9:12 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home