07 Mart 2007

Ama onun Bud Light’ı var


MediaCat dergisinin Mart 2007 sayısından:
"2007 yılının gerçek trendi Amerikan Ulusal Futbol Ligi (NFL) final maçı olan Superbowl oldu. Bu yıl 41.si düzenlenen Superbowl’da reklam, spot, saniye fiyatları astronomik fiyatlardan alıcı buldu. Anheuser-Busch, FedEx, General Motors, Frito-Lay ve ulusal Futbol Ligi NFL'in resmi sponsoru Pepsi Cola gibi global markalar tarafından adeta kapışılan reklam spotlarının 30 saniyesi 2.6 milyon Amerikan dolara yayınlandı. Araştırma firması IAG’nin yaptığı Super Bowl reklamları araştırması doğrultusunda final maçında yayınlanan reklamlar arasında en beğenilenin Doritos, en fazla akılda kalan reklamın ise Bud Light olduğu ortaya çıktı. Video ve DVD kiralama firması olan Blockbuster, Coca Cola, Bud Light ve Snickers reklamları da beğenilen reklamlar arasında yer aldı. En fazla akılda kalan, ‘Ama onun Bud Light’ı var’ başlığıyla yayınlanan Bud Light reklamı oldu. Bir çiftin, otostopçu baltalı bir katilin motorsikletli sürücüleri katletmesini konu alan bir korku filmi izlemeleri ile başlayan reklam, filmi izlemekte olan adamın elinde bir şişe Budweiser marka bira ve diğer elinde ise bir balta olduğunu gören kadının, ‘o balta ne için?’ diye sorması ve adamın da ‘bira açmak için’ diye cevap vermesini konu alıyor. Akılda kalan reklamlar arasında ikinci sırayı Godaddy.com internet sitesi reklamı aldı. Snickers, Budweiser ve Doritos reklamları da akılda kalan diğer reklamlar arasında yer aldı."
kaynak MediaCat Mart 2007 sayısı

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home