29 Nisan 2007

Rolling Stone'nun bir hikayesi var


Bir dergi hayatımızı değiştirir mi? Hayır... Bir dergi hayatımızı değiştirecek vizyonu sunabilir mi? Evet... Rolling Stone, müziği araç olarak kullanıp bunu sahipleniyor. İlanlarda ne bir müzik grubu, ne odasında müzik dinleyen bir ergen ne de bir müzik festivalinden bir görüntü var. “Before” fotolarına bakınca bu ergenlerin zaman içinde dinledikleri müziğin de etkisiyle yaşama bakışlarındaki değişimin hikayesini kurabiliyorum. Yanlış bilmiyorsam Rolling Stone dergisinin birincil hedef kitlesi müziğe biraz daha bilinçli yaklaşan, anlamaya çalışan ve albüm yorumlarını önemseyen, okuyan bir kitle. Ve "Hayatımızı değiştiren 500 müzik albümü" denildiğinde özellikle 20-35 yaş grubuna dahil kişilerin buna ilgi gösterecekleri bariz. Yani 70'lerde ve 80'lerde doğan jenerasyondan bahsediyorum. Bu fotoğraflardakilerin 70'lerdeki ve 80'lerdeki ergenler olması tesadüf değil. Benim bu fotoğraflardaki arkadaşlardan daha da eblek halde çekilmiş fotolarım var. Mesela benimkinin yanına "Queen'in Innuendo albümünü dinlemeden önce" yazabiliriz. :) Demek istediğim; Rolling Stone basın ilanlarının bir hikayesi var ve ben bu zeki yaklaşımı seviyorum. Bu arkadaşların “After” fotoları gözümün önüne geldi bile. :)
link1 serinin diğer ilanı
link2 serinin diğer ilanı

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Bu mantıkla benim de bazı fotoğraflarımın yanına "bob dylan'ın desire albümünü dinlemeden önce" yazılabilirmiş :)

10:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home