03 Nisan 2007

wOw


Reklam ve pazarlama dünyasının yeni oyun alanı "online to offline" uygulamalar. Bununla ilgili daha önce de bazı örneklerden bahsetmiştim. Yani bilgisayar başında gün içinde devamlı haşır neşir olduğumuz msn ikonları, adres çubukları, pop up pencereler vb. grafiksel öğelerin fiziksel mekana taşınması olarak tanımlanıyor bu uygulamalar. Şimdilerde bu uygulamaların etkileyici örneklerini güncel sanat işlerinde daha fazla görüyoruz. Dolayısıyla kısa zamanda reklam dünyasının yeni malzemesi olmaya aday bu uygulamalar. Yukarıdaki örnek ise sanatçı Aram Barthol'un işi. Bilgisayar oyunlarındaki karakterlerin isimlerinin kafalarının üstünde yazmasından ilham almış. Sitesinde "wOw" ismini verdiği performansı hakkında detaylara ve videolara ulaşılıyor.
link

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home