08 Şubat 2008

Londra metrosunda "Thriller"


"İngiltere Defteri"nde karşıma çıkan bu video cuma gününe yakışan bir hoşluk oldu. "İngiltere Defteri"nin sahibi Mete'nin video hakkındaki açıklaması ve yorumu üzerine bize sadece izlemek kalıyor. : ]
"Bir grup kafadar Michael Jackson'un "Thriller" videosunun 25. yılı sebebiyle Londra metrosunda dans etmeye karar verirler. Youtube'un yüzü suyu hürmetine de bunu videoya kaydederler. Showları bir anlamıyla Fatboy slim'in "Praise you" suna da gönderme gibi. İzleyenlerin tepkileri- ya da tepkisizlikleri ise bu videonun en güzel tarafı bence. Dergisini okumaya devam eden - yada yapar gibi davranan adam, danscılara bakmamaya özen gösteren yaşlı, en sondaki nazik alkışlar.."

Etiketler: , ,

1 Comments:

Blogger r2 said...

Bir an orada olsaydım n'apardım diye düşündüm...

Ağzım açık ayran budalası gibi izler sonunda da kuvvetlice(!) alkışlardım herhalde. Ayağa kalkıp eşlik etme isteğime nasıl engel olurdum bilemiyorum fakat mükemmel dans ettikleri için bozmak da istemezdim, içim içimi yer, oturduğum yerde dans ederdim belki de :)

Kesinlikle şahit olmak isteyeceğim bir olaymış.

2:11 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home