02 Mayıs 2008

msnbc - a fuller spectrum of news


Kampanyanın videosunu izlemek için görsele tıkla.
Çok yeni bir kampanya olmamasına rağmen özellikle dijitalde benim de favorim olan "a fuller spectrum of news" kampanyası "The Webby Awards"da favori adaylar arasında. Aslında sadece dijitalde gerçekleştirdikleri inovatif ve yalın işlerle değil, kurumsal kimliklerinden başlayarak "fuller spectrum of news" stratejisindeki başarıları ayrıca takdire şayan. Fakat pek başarılı bulmadığım basın ve tv işleri, strateji ve dijitaldeki yaratıcılığın arkasında kalmış gibi. Reklam Ajansı: SS+K, New York.
link "a fuller spectrum of news" kampanyası
link the webby awards tüm adaylar
link ss+k

Etiketler: , , ,

1 Comments:

Blogger Leyla said...

Birinci link'deki kampanyayı izledim heyecan verici duruyor (sinemadaki milletin heyecanı böyle hissettirmiş olabilir :D ) şimdi şöyle bi sorun var, bu nedir? :))) Cidden soruyorum, merak ettim. Konu nedir, pek birşey anlayamadım. Neyin kampanyası. Nette türkçe olarak kaynak bulabilirim belki ama ben izlediğim yerdeki ağızdan öğrenmeyi tercih ederim.

7:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home