17 Nisan 2008

Portishead - Third


fotoğrafa tıkla
Portishead'in yeni albümü geliyor. Hatta geldi bile. Yeni albümlerini last.fm üzerinden duyuruyorlar. 21 Nisan'dan itibaren last.fm üzerinden albümün dinleneceğini duyurmuşlar. Bu arada yeni albümün tanıtımı için viral video çekmişler ve last.fm'de bu videoyu yayına vermişler. Portishead'in neden last.fm'e bu kadar önem verdiklerini şu bilgiyi görünce biraz olsun anlayabiliyoruz. Portishead: "13,552,423 plays scrobbled on Last.fm". Madonna: "19,320,778 plays scrobbled on Last.fm". Madonna'ya şu durumda bile çok yaklaşmışlar. Madonna'nın geçmişini ve yayınladığı onlarca albümü düşünürsek Portishead'in 3. albümlerini dört gün sonra yayınlaması ve Madonna'nın önüne geçecek olması dijital müzik piyasasıyla ilgili önemli ipuçları veriyor.



Ben albümü e-mule üzerinden edindim bile. :) Dosya paylaşım ortamlarında son albümleri havalarda uçuşuyor şu anda. Son olarak, şu yorumu yapmak istiyorum: Albümdeki "Magic Doors" şarkısı MÜ-KEM-MEL!

boomp3.com

Etiketler: , , ,

3 Comments:

Blogger skoer said...

bu kadar saykodelik olacağı tahmin ediliyor muydu acaba?

8:46 ÖS  
Blogger Baris Erkol said...

bilemiyorum bu konudaki tahminleri ama bu saykodelik durum beni bozmuyor. benim beklentim böyle bir şeymiş...

2:37 ÖS  
Blogger A. Murat Eren said...

I ıh :( Ben alamadım Dummy albümündenden, Portishead albümünden aldığım tadı bu albümden.. Belki zamanla alışır kulağım sevmeye başlarım ama ı ıh.

2:57 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home